25 grudnia 2009 do 2 stycznia 2010 r. Narty – Polska – Sławków, Cieszyn, Ustroń, Wisła, Żywiec, Bila (Czechy)

Nasza zimowa wycieczka z Warszawy przebiegała przez Sławków, Cieszyn, Ustroń, Wisła, Żywiec, aż do Bil w Czechach.
Zatrzymaliśmy w Sławkowie, gdzie na rynku, znajduje się zabytkowa XVIII-wieczn Karczma AUSTERIA. Po krótkiej biesiadzie, wyruszyliśmy w góry Beskidy, a dokładniej do Cieszyna, który był naszą zimową bazą wypadową.
Cieszyn poddany został rewitalizacji i dzięki temu ma pięknie odnowiony rynek.
Widzieliśmy też instalację różowego jelenia. Jest to miejski projekt rozweselający – Różowy świecący jeleń – autorstwa Hanny Kokczyńskiej i Luizy Marksowskiej. „Jelenie będą chętnie pozować do zdjęć, będzie je można głaskać i drapać za uszami, a w nocy podziwiać bijące od nich różowe światło. Po dalekiej podróży ze Szwecji, jeden z jeleni przyjechał do Cieszyna, aby nieść radość tutejszym mieszkańcom. Mamy nadzieję, że zima w jego różowej poświacie będzie weselsza
Brak śniegu na polskich stokach narciarskich spowodowały, że szukaliśmy śniegu poza granicą Polski.  Znaleźliśmy go w  Czechach w miejscowości Bila gdzie znajduje się Lyźarsky areal – SKI VITKOWICE BILA – wpis!
W drodze na narty i z nart zwiedziliśmy Ustroń, Wisła w której oglądaliśmy nową skocznię im. Małysza, Szczyrk. Zatrzymaliśmy się pod Skrzycznem, a potem kawałek dalej oglądaliśmy w Szczyrku nowo budowana skocznię. Pojechaliśmy też do Żywca, gdzie jest pięknie oświetlony rynek i zjedliśmy w pizzeri pyszną pizzę.
Sylwestra spędzaliśmy w Restauracji TRZECH BRACI w Cieszynie.