12 do 20 września 2015 r. Sudety (Wałbrzych, Łomnica, Kłodzko, Jedlina Zdrój, Szczwano Zdrój, Świdnica oraz Wrocław)

Trasę z Warszawy do Wrocławia pokonaliśmy samolotem, a potem przemieszczaliśmy się komunikacją miejską.  Byliśmy w Wałbrzychu (tu była pierwsza baza noclegowa), Kłodzku, Jedlinie Zdrój, Szczawnie Zdrój, Świdnicy oraz Wrocławiu (druga baza noclegowa).
Wśród zwiedzanych miejsc w Wałbrzychu widzieliśmy: Rynek i Magistrat (przy którym zbudowano najpiękniejszy WC na świecie), Zamek w Książu, Palmiarnię i park – wpis.
Jedliśmy genialne pstrągi w Łomnicy – wpis. Pojechaliśmy też do Skalnego Miasta w Czechach – wpis.

Na wycieczkę do Kłodzka w jedną stronę pojechaliśmy PKSem, a wróciliśmy malowniczą linią PKP – luksusowym szynobusem, dzięki modernizacji 17 km linii kolejowej.

Pojechaliśmy też do Sztolni Walimskich w Rzeczce.

Drugą część urlopu spędziliśmy we Wrocławiu, po którym przemieszczaliśmy głównie na miejskim rowerze WRM używając warszawskiej karty, zwiedziliśmy wiele pięknych i magicznych miejsc – wpis!