28 października do 2 listopada 2006 r. Warszawa-Ostróda-Gdańsk-Gdynia-Sopot- Słupsk- Ustka-Wejherowo Zima nad Bałtykiem

Trasa wycieczki biegła z Warszawy przez Ostródę, Gdańsk, Gdynię, Sopot, Słupsk, Ustkę, Wejherowo, a docelowo jechaliśmy powdychać jod nad Morzem Bałtyckim.
W Ostródzie przywitał nas nieziemski widok plaży nad Jeziorem Drwęckim, otulony słońcem.
-Gdańsk (spacerowaliśmy przy Motławie Długim Pobrzeżem, pod Żurawiem i przez Długi Targ, obok fontanny Neptun, Dworu Artusa, pod Zieloną, Wyżynną, Złotą Bramą oraz mniejszymi uliczkami Głównego Miasta, wstąpiliśmy do Bazylika Mariackiej i Muzeum Bursztynu). Bazę wypadową mieliśmy właśnie w Gdańsku.
-Gdynia (port ze statkami przy nabrzeżu)
Sopot (snuliśmy się po sopockim deptaku przy „Krzywym domku” i najdłuższym w Europie molo o drewnianej konstrukcji.molo w widokiem na morze i hotel Grand)
Słupsk
-Ustkę (podziwialiśmy łabędzie na plaży, które zbliżyły się do nas w poszukiwaniu jedzenia)
Kalwaria Wejherowską (odwiedziliśmy Sanktuarium i zobaczyliśmy drogę krzyżową w lesie, składającą się z 26 kaplic ufundowanych przez wojewodę malborskiego Jakuba Wejhera, założyciela Wejherowa).
Wejherowo.
Listopadowa wycieczka nad morze zakończona się śnieżycą 🙂